ترجمۀ مکالمۀ درس سوم کتاب زبان انگلیسی پایۀ هشتم در این مطلب قرار داده می‌شود. امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

• Lesson 3 (My Abilities)

Elham:  Wow! Your drawing is very good.
Sara:    Thanks. Can you draw?
Elham:  No, I’m not good at drawing. But I can take good photos.
Sara:    Really? Can I see your photos?
Elham:  Why not? Come to my house this afternoon.
Sara:    Oh, I can’t make it today. How about Thursday afternoon?
Elham:  That’s fine. You can bring your drawing book, too.
Sara:    Sure.

• درس 3 (توانایی‌های من)

الهام:  وای! نقاشی‌کشیدن تو خیلی خوب است.
سارا:  متشکرم. تو می‌توانی نقاشی بکشی؟
الهام:  نه، من در نقاشی‌کشیدن خوب نیستم. ولی من می‌توانم عکس‌های خوبی بگیرم.
سارا:  واقعاً؟ من می‌توانم عکس‌های تو را ببینم؟
الهام:  چرا نه؟ امروز بعد از ظهر به خانۀ من بیا.
سارا:  آه، من امروز نمی‌توانم. دربارۀ پنجشنبه بعد از ظهر چطور؟
الهام:  خوب است. تو می‌توانی کتاب نقاشی‌ات را هم بیاوری.
سارا:  مطمعناً.