ترجمه مکالمه درس سوم کتاب زبان انگلیسی پایه نهم در این مطلب قرار داده می‌شود. امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد.

• Lesson 3 (Festivals and Ceremonies)

Elham: I just love New Year holidays!
Nasrin: Oh, yes, me too. It’s really great.
Elham: We normally visit our relatives in Norooz. It’s fun!
Nasrin: Do you get New Year gifts too?
Elham: Sure! We usually get money. I really like it.
Nasrin: Well…, We always go to my grandparents’ ho uses.
Elham: That’s nice! Does your grandmother cook the New Year meal?
Nasrin: Actually, she doesn’t. My mother makes it.

• درس 3 ( جشنواره‌ها و مراسم)

الهام:‌     من عاشق تعطیلات سال جدید هستم!

نسرین:  آه، بله، من هم همین‌طور. آن واقعاً عالی است.

الهام:     ما معمولاً خویشاوندانمان را در نوروز ملاقات می‌کنیم. خوش می‌گذرد!

نسرین:  شما هدایای سال جدید هم دریافت می‌کنید؟

الهام:‌     حتماً! ما معمولاً پول می‌گیریم. من واقعاً آن را دوست دارم.

نسرین:  خوب...، ما همیشه به خانه‌های بزرگ‌ترهایم (پدربزرگ یا مادربزرگ) می‌رویم.

الهام:‌     خوب است! مادربزرگت غذای سال جدید را می‌پزد؟

نسرین:  در واقع، او نمی‌پزد. مادرم آن را درست می‌کند.