ترجمه مکالمه درس دوم کتاب زبان انگلیسی پایه نهم در این مطلب قرار داده می‌شود. امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد.

• Lesson 2 (Travel)

Receptionist: Welcome to our hotel sir, how can I help you?
Tourist:          My name is Paul Kress. I’m from Germany. I have a reservation here.
Receptionist: I see! Are you staying here for two nights?
Tourist:         Yes, my wife and I are visiting Tehran for three days.
Receptionist: Where is she now? I need to check her passport.
Tourist:          She’s standing over there, by the gift shop. Here is her passport.
Receptionist: Thank you. This is your key. It’s room 213. Hope you enjoy your stay in Tehran

• درس 2 (سفر کردن)

متصدی پذیرش:‌  به هتل ما خوش آمدید آقا، چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

گردشگر:            نام من پاول کرِس است. من اهل آلمان هستم. من اینجا یک رزرو دارم.

متصدی پذیرش:   می‌بینم! شما برای دو شب اینجا می‌مانید؟

گردشگر:            بله، من و همسرم برای سه روز از تهران بازدید می‌کنیم.

متصدی پذیرش:‌   او اکنون کجا است؟‌ نیاز دارم تا گذرنامه‌اش را بررسی کنم.

گردشگر:             او آنجا ایستاده است، کنار مغازه هدیه‌فروشی. گذرنامه او اینجا است.

متصدی پذیرش:‌   از شما متشکرم. این کلیدتان است. [شماره] اتاق 213 است. امیدوارم از اقامتتان در تهران لذت ببرید.