ترجمۀ مکالمۀ درس دوم کتاب زبان انگلیسی پایۀ هشتم در این مطلب قرار داده می‌شود. امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

• Lesson 2 (My Week)

Teacher:  What do you do in the afternoons, Reihaneh?
Student:  Well, I go to the gym on Sundays and Tuesdays.
Teacher:  How about Friday mornings?
Student:  I stay at home and relax. Why?
Teacher:  You know, Shiva is not very good at English. Can you help her?
Student:  Oh, sure.
Teacher:  That sounds great! When can you start?
Student:  This Wednesday afternoon.
Teacher:  That’s fine. Thank you. I’ll let her know.

• درس 2 (هفتۀ من)

معلم:        تو در بعد از ظهرها چه کار می‌کنی، ریحانه؟
دانش‌آموز:  خوب، من در یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها به باشگاه ورزشی می‌روم.
معلم:        دربارۀ جمعه‌ها صبح چطور؟
دانش‌آموز:  من در خانه می‌مانم و استراحت می‌کنم. چرا؟
معلم:        تو می‌دانی، شیوا در انگلیسی خیلی خوب نیست. آیا تو می‌توانی به او کمک کنی؟
دانش‌آموز:   آه، مطمعناً.
معلم:         به نظر عالی می‌رسد! تو چه زمان می‌توانی شروع کنی؟
دانش‌آموز:   این چهارشنبه بعد از ظهر.
معلم:        خوب است. متشکرم. من او را خبر می‌کنم.